Biuro Obsługi Klienta
Biuro Obsługi Klienta (BOK) w Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej jest dostępne zarówno w siedzibie mieszczącej się pod adresem Żyraków 74A, jak i online – poprzez elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK). eBOK to przyjazna przestrzeń internetowa, która umożliwia każdej osobie korzystającej z naszych usług na wygodne zarządzanie swoim kontem, monitorowanie danych, analizę zużycia wody i ścieków oraz załatwianie spraw za pomocą formularzy i komunikatorów.
Warto pamiętać, że zapewnienie stanowi pierwszy, ważny krok w procesie przyłączenia do sieci. Aby móc przygotować dokumentację techniczną lub rozpocząć budowę przyłącza, konieczne jest następnie uzyskanie od Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Żyrakowie warunków technicznych podłączenia do sieci.
Dzięki temu proces przyłączenia przebiega sprawnie, a inwestor zyskuje pewność, że planowana inwestycja zostanie wykonana zgodnie z obowiązującymi standardami.
Formularze do pobrania:
Wniosek o wydanie zapewnienia dostawy wody i odbioru ścieków [pobierz]
Wniosek o określenie możliwości technicznych podłączenia nieruchomości do sieci wodno-kanalizacyjnej [pobierz]